maandag 2 december 2013

Mijn projecten die al klaar zijn of nog lang niet..

OCD - obsessive compulsive crocheting 


Mijn to do list word elke dag weer langer. Ik zie van alles voorbij komen op intenet, pinterest, facebook en bij andere bloggers, de hele dag door.. Ik heb afgelopen weekend dan ook maar een lijstje gemaakt van wat ik allemaal aan het doen ben, voor wie het is en wat ik nog graag wil maken.
Hieronder wat foto's van mijn creaties!

Dit is mijn zelfgemaakt wol mand - niet dat alles hierin past. Al mijn bolletjes zitten verspreid in verschillende tassen en zelfs in een vaas! 

Mijn amigurumi's

 Varkentje Pip! Patroon van Haak & Stip



Schildpad - patroon van youtube




Grotere projecten

Mutsje voor jongetje van 8 maanden met bijpassend sjaaltje




South bay shawlette

Er zitten nu 2 bollen in - wibra bianca garen - en ik denk dat ik er nog 1 bol in ga doen. Het is nu een grote sjaal en ik wil wel echt een omslagdoek
Hier showt mijn vriend de sjaal even!


Cadeautje voor mijn oma die jarig is - er komen nog paarse bloemen op beide potjes. Er zit trouwens een kaarsje op batterijen in!


Dit is het begin van een sjaal voor een vriend van mijn broertje! Hij is heel erg lang maar het haakt lekker weg voor achter de tv


 Mijn poncho - hij is nog lang niet klaar maar ik wacht op een nieuwe lading roze en paarse wol bij de zeeman


Skull sjaal - een behoorlijk priegel klusje dus heb er nog niet zoveel aan gedaan! Ik vind het nu al leuk worden


Mijn Grannies en bloemen



Dit word Maggie uil als ik er ongeveer 30 af heb..


6 opmerkingen:

  1. Oh Danique je wil niet weten hoe blij ik ben om te zien dat ik niet de enige ben die met 100 projecten tegelijk bezig is. Alles is ook zo leuk om te maken en als ik op Pinterest of FB iets leuks zie wil ik daar ook gelijk mee beginnen. Het komt allemaal wel af hoor! maar vraag niet in welk jaar haha. Ik vind je south bay sjaal prachtig mooie kleur ook?
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw blog is trouwens heel mooi en wat je maakt ook! Ik heb nog aan het ontdekken hoe het allemaal werkt

      Verwijderen
  2. Wat leuk, mijn eerste reactie op een blog berichtje!! Dankjewel, de southbay sjaal is nog steeds niet af. Er zitten nu 2 bollen in en ik heb hem even snel afgehecht maar heb niet zo'n zin om aan de 3e en laatste bol te beginnen. Draag hem nu vooral als sjaal echt niet als omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo, jij bent lekker actief! Wat leuk om te lezen dat je al zoveel projecten hebt gemaakt. Ik ben ook graag creatief bezig. je blog ziet er al heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen